Kontakt

Analizy rynkowe

ABC managera Spa

Liczy się nie tylko design…

Pierwsza wizyta gościa w spa jest najważniejszym momentem jego doświadczenia. Od niej zależy, czy klient wyjdzie zachwycony i wyda dobrą opinie, czy już nigdy więcej się nie pojawi. Na co należy zatem zwrócić uwagę? Większość menadżerów spa twierdzi, że goście przede wszystkim zwracają uwagę na ….. temperaturę panującą w pomieszczeniach

Czytaj więcej »
ABC managera Spa

Chcesz zarabiać na spa? Postaw na sprzedaż detaliczną

Większość menadżerów obiektów spa z nieufnością podchodzi do sprzedaży produktów detalicznych i traktuje ją jak zło konieczne. Tymczasem na całym świecie jest to filar całej strategii biznesowej, który przynosi wymierne rezultaty i często decyduje o rentowności całego departamentu spa.

Czytaj więcej »
ABC managera Spa

Branża spa uczy się pracować ciężej i mądrzej

Pomimo zawirowań na światowych rynkach, branża SPA jest jedną z niewielu, które nie poddały się złej koniunkturze. Obiekty na całym świecie odnotowały wzrost liczby gości korzystających z usług spa w 2011. Jednocześnie znalazły sposoby, jak zwiększyć rentowność swoich obiektów w niepewnych czasach kryzysu.

Czytaj więcej »
ABC managera Spa

Spa emocjonalne

Dzisiaj większości inwestorów nie trzeba przekonywać, że jednym z najważniejszych elementów, który należy wziąć po uwagę przy projektowaniu spa jest architektura wnętrz. Celem powinno być stworzenie takiej przestrzeni, która poprzez design i funkcjonalność będzie oferowała klientom niezapomniane doświadczenie spa i wywoływała u klientów pozytywne emocje. Ponieważ to one są głównym

Czytaj więcej »
ABC managera Spa

Menu SPA bez tajemnic

Z menu spa jest jak z kartą dań w dobrej restauracji. Albo nas zachwyci i wzbudzi zaufanie, albo pozostawi uczucie rozczarowania i zniechęci do kolejnej wizyty. Bo menu jest jak zwierciadło każdego spa – może pokazać jego zalety i unikalność, ale może też bezlitośnie uwidocznić wszystkie jego wady. Dlatego przy

Czytaj więcej »
ABC managera Spa

Spa w klubie fitness. Inwestycja wymagająca rozwagi

Wydawałoby się, że poszerzenie oferty fitness o funkcję spa jest naturalną drogą rozwoju dla wielu funkcjonujących obiektów. Wszak w jednym i drugim przypadku chodzi w gruncie rzeczy chodzi o szeroki rozumiany wellness. Doświadczenia rynkowe pokazują jednak, że nie łatwo jest pogodzić te dwa światy i nie zawsze decyzja o stworzeniu

Czytaj więcej »
Picture of Arkadiusz Dawidowski

Arkadiusz Dawidowski

Międzynarodowy konsultant spa oraz doradca wellness hospitality. Od 2005 roku tworzy koncepcje spa dla hoteli w całej Polsce.

Zobacz referencje