fbpx

Wiedza to potęga (Francis Bacon)

Wellness zawładnął hotelarstwem

Wellness zawładnął hotelarstwem

Jeżeli prowadząc hotel twierdzisz, że hotelowy wellness to sauny, gabinety i dobrze wyposażona sala fitness, to czas najwyższy, aby zweryfikować swój stan wiedzy. Dlaczego? Bo wkrótce może się okazać, że tracisz klientów na rzecz konkurencji, która już wie, że branża hospitality zamienia się w branżę wellness hospitality.

8 trendów wellness nie tylko na 2017 rok

8 trendów wellness nie tylko na 2017 rok

W czasie 10. Światowego Szczytu Wellness (Global Wellness Summit), w którym miałem okazję wziąć udział, zdefiniowano 8 najważniejszych trendów, które będą się rozwijać na całym świecie w najbliższym czasie. Wiele z nich można już zauważyć w Polsce, choć nie wszystkie. Na pewno warto jednak je dokładnie przeanalizować, ponieważ mogą stać się inspiracją do dalszego rozwoju obiektów i hoteli spa.

Wellness 2.0, czyli dlaczego hotele muszą się przygotować na rewolucję kulturową.

Wellness 2.0, czyli dlaczego hotele muszą się przygotować na rewolucję kulturową.

Szeroko pojęty przemysł wellness jest dzisiaj wart 3,7 biliona USD, co stanowi już ponad 5% całego światowego PKB. Co więcej. Będzie rósł jeszcze szybciej niż cała globalna gospodarka, a jednym z największych beneficjentów tego wzrostu stanie się hotelarstwo i usługi związane z turystką. Dlatego najwyższy czas poważanie potraktować sprawę i zacząć uważnie śledzić dynamiczny rozwój tej branży, od której zależy przyszłość współczesnego rynku hospitality.

7 hotelarskich trendów wellness & spa 2015

7 hotelarskich trendów wellness & spa 2015

Od ponad 10 lat mojej pracy w branży wellness & spa, jedno pytanie jest mi najczęściej zadawane – jakie trendy będą obowiązywać w świecie spa? Nie jest to łatwe pytanie, ponieważ rynek usług wellness & spa jest nie tylko najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią światowego przemysłu, ale w swej naturze jest multi-kulturowy i różnorodny. DlategoWięcej o7 hotelarskich trendów wellness & spa 2015[…]

Trzeba obudzić Śpiącą Królewnę Wellness Europy Środkowo-Wschodniej.

Trzeba obudzić Śpiącą Królewnę Wellness Europy Środkowo-Wschodniej.

Około 100 delegatów z Austrii, Polski, Rosji, Turcji, Węgier i Wielkiej Brytanii wzięło udział II Europejskim Kongresie Spa, który odbył się 26 marca 2015 w Warszawie. Wspólnie zastanawiali się w jaki sposób dynamicznie rozwijający się mega-trend wellness zmieni ofertę obiektów spa oraz czy kraje Europy Środowo-Wschodniej mogą stać się atrakcyjną destynacją wellness dla turystów z całego świata.

Hotele spa czekają zmiany

Hotele spa czekają zmiany

Dzisiaj w Polsce wielu hotelarzy zastanawia się, czy inwestycje w hotelowe spa mają ekonomiczny sens. Opublikowane w październiku globalne badania nie dają jednak cienia wątpliwości. Rynek wellness & spa to wciąż innowacyjny segment gospodarki, który będzie się dynamicznie rozwijał, jako odpowiedź na nowe trendy w turystyce oraz modę na aktywny i zdrowy styl życia. CzyWięcej oHotele spa czekają zmiany[…]

Idą złote lata dla wellnessu

Idą złote lata dla wellnessu

Defining Moment. Pod takim hasłem odbył się w tym roku w Indiach (4-7 października) Global Spa & Wellness Summit. W spotkaniu wzięło udział około  400 liderów i ekspertów z 40 krajów świata, którzy zastanawiali się na rolą idei wellness w rozwoju globalnej turystyki. Po raz pierwszy w historii przedstawione zostały badania dotyczące rozwoju rynku wellnessWięcej oIdą złote lata dla wellnessu[…]

Turyści kluczem do rozwoju branży spa & wellness

Turyści kluczem do rozwoju branży spa & wellness

Turyści stanowią 43% klientów w spa  & wellness na całym świecie i wraz z podróżującymi parami są najważniejszym segmentem klientów , według najnowszych międzynarodowych badań. Międzynarodowy Raport  Turystyki Wellness & Spa 2013 (IWSTM) opublikowany przez  Tourism Observatory for Health, Wellness and Spa (TOHWS) zauważa, że drugą najważniejszą grupą klientów są samotnie podróżujące kobiety i grupyWięcej oTuryści kluczem do rozwoju branży spa & wellness[…]

Liczy się nie tylko design…

Liczy się nie tylko design…

Pierwsza wizyta gościa w spa jest najważniejszym momentem jego doświadczenia. Od niej zależy, czy klient wyjdzie zachwycony i wyda dobrą opinie, czy już nigdy więcej się nie pojawi. Na co należy zatem zwrócić uwagę? Większość menadżerów spa twierdzi, że goście przede wszystkim zwracają uwagę na ….. temperaturę panującą w pomieszczeniach i w czasie zabiegu. JestWięcej oLiczy się nie tylko design…[…]